Szukajka

Kategorie

piątek, 15 kwietnia 2016

Dzień dobry :)

Cześć :)
Nazywam się Ka. Dlatego, że od tych dwóch liter zaczyna się moje imię.
Również dlatego, że "ka" w mitologii egipskiej to duch opiekuńczy każdego człowieka, odpowiednik chrześcijańskiej duszy.

Jestem doradcą rodzinnym, interesuję się problematyką konfliktów małżeńskich, problemów partnerskich, ale przede wszystkim tym jak takie nieprzyjemne sytuacje rozwiązywać. Chcę się podzielić z wami wiedzą na temat tego jak stworzyć dobry związek na gruncie emocjonalnym, psychicznym oraz seksualnym.
Jednak jak wiadomo nasze życie często nie jest usłane różami, dlatego odpowiem też na wiele pytań dotyczących nieszczęśliwej miłości, rozstań i problemów rodzinnych.

Postanowiłam zacząć pisać tego bloga z trzech powodów:

  1. od zawsze robiłam za doradcę i wsparcie dla znajomych osób, nieskromnie muszę przyznać, że okazywało się iż moje rady były słuszne, ale też często dość szczere i bezpośrednie.
  2. planuję w przyszłości zająć się terapią seksuologiczną i partnerską, dlatego ten blog bardzo mi pomoże w nabyciu niezbędnej praktyki w pomaganiu ludziom 
  3. strasznie lubię pomagać ludziom i radzić im w różnych problemach, czuję się wtedy w 100% spełniona
Chciałabym stworzyć na tym blogu dwa moduły: 
  1. Pierwszy na którym mi najbardziej zależy to odpowiedzi na wasze listy z problemami
  2. Drugi to dzielenie się wiedzą na tematy o których coś tam wiem :)
Ale wracając do listów... Jeśli masz jakiś problem, coś Cię trapi, czy to nieszczęśliwa miłość czy drobny szczegół, który niepokoi Cię w Twoim związku to napisz do mnie na maila: poradnikka@gmail.com lub po prostu zapytaj w komentarzu :) 
Na wszystkie pytania odpowiem i wszystkie problemy spróbuję rozwiązać na łamach mojego bloga Oczywiście nie ujawniając danych moich czytelników! Każdy z was może liczyć na anonimowość. Chciałabym tylko znać waszą płeć i wiek, aby móc się odnieść do każdego problemu w odpowiedniej kategorii.

Cóż więcej pisać, miło mi Was poznać i mam nadzieję, że stanę się waszym "Ka" - duchowym pomocnikiem ;)



3 komentarze:

  1. Choć jeszcze w związku małżeńskim nie jestem i takie problemy mnie nie dotyczą (i miejmy nadzieje, że nie bedą) to z ogromną chęcią będę zaglądała częściej. Strasznie interesują mnie takie tematy, nawet wiązałam przyszłość z psychologią, a dokładnie właśnie problemy między małżeńskie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze interesowałam się psychologią, aż z ciekawości zatrzymam się tu na dłużej :D Właściwie, to jako introwertyczka jestem dość uboga we własne doświadczenie (Yeah, ponad szesnaście lat i nie przytulałam się nawet z żadnym chłopakiem, nie mówiąc o posiadaniu takowego), ale z chęcią zadałabym ci parę pytań i chciałabym poznać twoją opinię na parę tematów. Głównie chodziłoby mi o relacje w związkach, jakie widzę dookoła siebie, bo wydaje mi się, że są... Naprawdę interesujące. Czy taka swobodna dyskusja także wchodzi w grę? :D

    Nawiasem, zapraszam do siebie - http://trzy-i-nascie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Wszelkie pytania i propozycje są mile widziane :)

      Usuń